Bezpieczne zakupy

Bezpieczne zakupy, dobre wiadomości od Sportowego Slepu

#zostanwdomu, a my bezpiecznie dostarczymy Twoje zamówienie !

 

 

Szanowni Klienci ! W obliczu zagrożenia koronawirusem, aby zapewnić nam wszystkim maksymalne bezpieczeństwo wprowadziliśmy zabezpieczenia chroniące naszych klientów i pracowników. Poniżej znajdziecie odpowiedzi, które pozwolą rozwiać wszystkie wątpliwości.

1.Czy składanie zamówień w SportowySklep jest bezpieczne?

Wasze zamówienia realizuje nasz sklep internetowy i dokładamy wszelkich starań, by Wasze paczki były bezpieczne i zostały dostarczone w terminie. Magazyny zaopatrzone są w środki dezynfekcji, a pracownicy są wyposażeni w środki ochrony osobistej. Proces realizacji zamówień odbywa się zgodnie z najwyższymi standardami, aby Wasze paczki bezpiecznie do Was dotarły.

2. W jaki sposób paczka dojdzie do adresata?

W związku z czasowym zamknięciem naszych sklepów stacjonarnych zamówienia można składać z dostawą do domu. Zaznaczamy, że kurierzy także stosują zasady ograniczające bliski kontakt z klientem. Jednocześnie rekomendujemy wybór przedpłaty w miejsce gotówki przy odbiorze. Kolejny sposób to odbiór w paczkomatach INPOST.

3.  W jaki sposób mogę zasięgnąć rady eksperta?

Jesteśmy dostępni na Live Czacie oraz możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: tel. 504 075 034. Jesteśmy także dostępni pod adresem mejlowym sklep@sportowysklep.pl. Wydłużamy także godziny naszej pracy.

https://szopex.blob.core.windows.net/shops/2016/12/2163_live-chat.png Masz pytania o produkt? Potrzebujesz pomocy w doborze butów?

 

Porozmawiaj z naszym konsultantem online!

 

(czat jest dostępny w godz. 8:00-19:00 w dni robocze, w soboty w godz. 11:00-15:00)

 

 

 

https://szopex.blob.core.windows.net/shops/2016/12/2161_telefon.png Masz pytanie o status swojego zamówienia?

 

Zadzwoń do nas pod numer 504 075 034

 

(infolinia czynna jest w godz. 8:00-19:00 w dni robocze, w soboty w godz. 11:00-15:00)

 

 

 

https://szopex.blob.core.windows.net/shops/2016/12/2162_email.png Inne pytania dotyczące zamówienia lub oferty sklepu?

 

Napisz do nas na sklep@sportowysklep.pl

(na maile odpowiadamy w godz. 8:00-16:00 w dni robocze)

 

4. Co z moim zwrotem / wymianą w sklepie stacjonarnym?

Termin na zwrot i wymianę dla klientów sklepów stacjonarnych został wydłużony do odwołania! Klient będzie uprawniony do dokonania zwrotu / wymiany jak tylko sytuacja wróci do normy. W przypadku zamówień online obowiązują dotychczasowe zasady.

5. Reklamacja w sklepie stacjonarnym?

W związku z czasowym zamknięciem sklepów stacjonarnych prosimy o wysyłkę produktów objętych reklamacją z wypełnionym formularzem na adres: Dział Reklamacji, ul. Hozjusza 1r, 11-140 Olsztyn z dopiskiem „Reklamacja Sportowysklep”

6. Co z odbiorem osobistym zamówienia?

Możliwość odbioru osobistego zamówienia w punkcie została czasowo wyłączona we wszystkich naszych sklepach. Dotychczasowe zamówienia złożone w tej formie zostaną wysłane kurierem po uprzednim skontaktowaniu się z klientem w celu potwierdzenia adresu wysyłki.

O wszelkich ewentualnych zmianach będziemy informować Was na bieżąco. Dbajmy o siebie i naszych bliskich bardziej niż kiedykolwiek.

 

 

 

 

 

Najnowsze info

Gazetka Sportowysklep.pl

Gazetka grudzień 2016

czytaj więcej >

artykuł testowy web form

artykuł testowy web form

czytaj więcej >