Zwroty i wymiany
ZWROT TOWARU? TO PROSTE!
Na dokonanie zwrotu (odstąpienie od umowy) masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego.
JAK DOKONAĆ ZWROTU?
![]() |
Skorzystaj z formularza zwrotu online (tylko dla zarejestrowanych klientów, w zakładce Moje zamówienia) lub z papierowego formularza, który znajdziesz w przesyłce. Możesz także pobrać i wydrukować formularz zwrotu dostępny tutaj.
|
![]() |
Starannie spakuj zwracany towar i wypełniony formularz zwrotu (najlepiej do kartonu, w którym otrzymałeś towar). Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres: MAGAZYN ZWROTÓW SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k. ul. Hozjusza 1z 11-041 Olsztyn
UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
Towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. |
![]() |
Możesz także zanieść zwracany towar i wypełniony formularz zwrotu do jednego z naszych sklepów stacjonarnych – lista wszystkich salonów dostępna jest tutaj. Przekaż towar i formularz pracownikowi sklepu i odbierz potwierdzenie dokonania zwrotu. |
![]() |
Zwrócimy Ci pieniądze w terminie nie dłuższym niż 14 dni przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego. |
Jeżeli opłaciłeś zamówienie poprzez system PayPal, możesz otrzymać zwrot pieniędzy za odesłanie towaru. Szczegóły akcji znajdują się na stronie PayPal pod tym linkiem.
|
Na wymianę masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Usługa ta dostępna jest tylko dla zamówień złożonych z rejestracją konta klienta, więc nie zwlekaj i już teraz załóż konto zanim dokonasz zakupu w naszym sklepie. Dla zamówień złożonych z użyciem opcji "Kontynuuj bez rejestracji" usługa wymiany nie będzie dostępna.
|
![]() |
W zakładce Moje zamówienia na koncie klienta odszukaj zamówienie, w którym chcesz dokonać wymiany i kliknij przycisk „Zgłoś zwrot/ wymianę”. Wybierz jeden z dwóch powodów zwrotu („Chcę zmienić rozmiar” lub „Chcę zmienić model”). Wydrukuj pdf z wypełnionym formularzem i podpisz się na nim. |
![]() |
Starannie spakuj zwracany towar i wypełniony formularz wymiany (najlepiej do kartonu, w którym otrzymałeś towar). Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k. ul. Hozjusza 1z 11-041 Olsztyn
UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane.
Towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. |
![]() |
Jeżeli będziemy mieli produkt na wymianę, wyślemy go w nowym zamówieniu, o czym poinformujemy Cię mailowo. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z wymianą towaru.
|
![]() |
Jeżeli nie będziemy mieli towaru na wymianę, zlecony zostanie zwrot pieniędzy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. |
TOWAR PERSONALIZOWANY
W przypadku zamówienia towaru spersonalizowanego (np. z indywidualnym nadrukiem) brak jest możliwości zwrotu towaru – podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie.