Tenson Yoko Damska Pomarańcznowa

damska kurtka narciarska

Kod produktu: 5014002-228

999,99 PLN

Kolor: Pomarańczowy

  • ZADZWOŃ I ZAMÓW - chętnie pomożemy!
    tel.: +48 504 075 034 (pon. - pt. 8:00 - 18:00)

Opis produktu

Rodzaj odzieży: kurtka narciarska damska
Marka: Tenson
Przeznaczenie: sporty zimowe, codzienne użytkowanie

Kolor: pomarańczowy
Materiał: Poliester 94%, Elastan 6% / MP 10 000 - wykończenie PFC. / MPC Extreme wodoodporność 10 000

 

TENSON YOKO to damska kurtka narciarska, wzbogacona o nową, rozciągliwą tkaninę MPC Extreme, zapewniającą optymalny zakres ruchów i stylowe dopasowanie. Dobrze pasuje do spodni Tenson Zola.

Cechy:
System ratowniczy RECCO®
Odpinany i regulowany kaptur, zarówno w pionie, jak iw poziomie
Odpinany fartuch przeciwśnieżny ze stretchem i zamkiem błyskawicznym
Kieszeń na ski pass
Wewnętrzna kieszeń
Dwie zapinane na zamek kieszenie na piersi
Regulowane mankiety
Dwie zapinane na zamek przednie kieszenie na dłonie
Wentylacja 

Opinie o produkcie
Darmowa dostawa od 200 PLN

W tabeli znajdziesz wszystkie dostępne metody dostawy zamówienia i ich koszt. Zamówienia o wartości od 200 PLN wyślemy do Ciebie ZA DARMO!

  • < 200 PLN > 200 PLN
  • UPS

    10 PLN

    12 PLN

    0 PLN

  • InPost

    9 PLN

    12 PLN

    0 PLN

  • DHL

    13 PLN

    15 PLN

    13 PLN

    15 PLN

  • DHL Parcelshop

    9 PLN

    0 PLN

  • Odbiór osobisty

    0 PLN

    0 PLN

Koszt wysyłki zamówienia poza granice Polski reguluje cenni dostaw.

30 dni na zwrot i wymianę

ZWROT TOWARU? TO PROSTE!

 

Na dokonanie zwrotu (odstąpienie od umowy) masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego.

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

 

Skorzystaj z formularza zwrotu online (tylko dla zarejestrowanych klientów, w zakładce Moje zamówienia) lub z papierowego formularza, który znajdziesz w przesyłce. Możesz także pobrać i wydrukować formularz zwrotu dostępny tutaj.

 

 

Starannie spakuj zwracany towar i wypełniony formularz zwrotu (najlepiej do kartonu, w którym otrzymałeś towar).

Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:

MAGAZYN ZWROTÓW

SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.

ul. Hozjusza 1z

11-041 Olsztyn

 

UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane. 

 

Towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

 

Możesz także zanieść zwracany towar i wypełniony formularz zwrotu do jednego z naszych sklepów stacjonarnych – lista wszystkich salonów dostępna jest tutaj.

Przekaż towar i formularz pracownikowi sklepu i odbierz potwierdzenie dokonania zwrotu.

 

 

 

Zwrócimy Ci pieniądze w terminie nie dłuższym niż 14 dni przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli w pierwotnej transakcji wybrałeś sposób płatności "gotówka przy odbiorze", zwrotu płatności dokonamy na wskazany na formularzu numer rachunku bankowego.

 

 

 

 

Jeżeli opłaciłeś zamówienie poprzez system PayPal, możesz otrzymać zwrot pieniędzy za odesłanie towaru. Szczegóły akcji znajdują się na stronie PayPal pod tym linkiem.

 


 
 
JAK DOKONAĆ WYMIANY TOWARU?
 

 

Na wymianę masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Usługa ta dostępna jest tylko dla zamówień złożonych z rejestracją konta klienta, więc nie zwlekaj i już teraz załóż konto zanim dokonasz zakupu w naszym sklepie. Dla zamówień złożonych z użyciem opcji "Kontynuuj bez rejestracji" usługa wymiany nie będzie dostępna.


 

 

W zakładce Moje zamówienia na koncie klienta odszukaj zamówienie, w którym chcesz dokonać wymiany i kliknij przycisk „Zgłoś zwrot/ wymianę”. Wybierz jeden z dwóch powodów zwrotu („Chcę zmienić rozmiar” lub „Chcę zmienić model”). Wydrukuj pdf z wypełnionym formularzem i podpisz się na nim.

 

 

 

Starannie spakuj zwracany towar i wypełniony formularz wymiany (najlepiej do kartonu, w którym otrzymałeś towar).

Zabezpieczoną przesyłkę wyślij na adres:

 

MAGAZYN ZWROTÓW

SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.

ul. Hozjusza 1z

11-041 Olsztyn

 

UWAGA! Przesyłki wysłane na inny adres niż powyżej nie będą odbierane. 

 

Towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

 

 

 

Jeżeli będziemy mieli produkt na wymianę, wyślemy go w nowym zamówieniu, o czym poinformujemy Cię mailowo. Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych z wymianą towaru.

 

 

 

 

Jeżeli nie będziemy mieli towaru na wymianę, zlecony zostanie zwrot pieniędzy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

 

 

TOWAR PERSONALIZOWANY

 

W przypadku zamówienia towaru spersonalizowanego (np. z indywidualnym nadrukiem) brak jest możliwości zwrotu towaru – podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.). Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie.

 

Zapytaj o produkt

Zapisz się do newslettera i odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy!

Zapisz się