Zwroty
Z nami to proste!
-
1
Zgłoś zwrot / wypełnij formularz
Możesz zwrócić produkt w terminie 30 dni od dnia doręczenia przesyłki.
Masz konto klienta? Zgłoś zwrot online!
Wystarczy, że wejdziesz w historię swoich zakupów, wybierzesz właściwe zamówienie i skorzystasz z przycisku "Zgłoś zwrot". Wypełnij niezbędne dane a gotowy formularz zwrotu od razu pojawi się na Twoim koncie.
Sprawdź szczegółowy opis:
Jak zgłosić zwrot?Nie masz u nas konta? Żaden problem!
Najszybciej zrealizujesz zwrot załączając wypełniony formularz do przesyłki z produktem.
Pobierz formularz zwrotuZwrot towaru bez wypełnionego formularza może wydłużyć okres zwrotu płatności!
Załóż konto i zgłoś zwrot online!
Załóż konto na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia a wszystkie formalności załatwisz online.
Zarejestruj się -
2
Wyślij lub zanieś zwrot do sklepu
Zwracane zamówienie wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW Szopex sp. z o.o.
Uwaga
ul.Hozjusza 1z
11-041 OlsztynZastanawiasz się jak odpowiednio przygotować paczkę?
Jak spakować zwrot? -
3
Resztę zostaw nam!
Środki przekażemy Ci w terminie do 14 dni.
Zwracając produkt odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Powiadomimy Cię mailowo o otrzymaniu Twojej przesyłki a następnie o realizacji zwrotu płatności.
Płatność otrzymasz w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie.
UwagaSklep stacjonarny nie wypłaca gotówki na miejscu, środki również przekażemy Ci przelewem.
Dodatkowe informacje, dotyczące zwrotu różnych form płatności, znajdziesz poniżej:
-
Zamówienie pobraniowe:
Jeśli zapłaciłeś za swoje zamówienie przy odbiorze nie zapomnij przekazać nam danych do przelewu. Zwrot płatności przekażemy Ci na wskazany rachunek bankowy.
-
Płatność PayPo:
Wybrałeś odroczoną płatność? Wystarczy, że dokonasz zwrotu a wszystkie formalności i rozliczenia załatwimy za Ciebie! Sprawdź jak działa PayPo.
-
Punkty Partners Club:
Jeśli opłaciłeś część zwracanego zamówienia punktami z programu Partners Club punkty zwrócimy Ci na konto po upływie 14 dni od zaakceptowania zwrotu. Informacje o działaniu programu znajdziesz tutaj.
-
Karta podarunkowa:
Pamiętaj by nie wyrzucać karty podarunkowej, zwrot płatności przekażemy Ci właśnie na Twoja kartę, jednocześnie wydłużając jej termin ważności.
-
Płatność PayPal:
Jeżeli opłaciłeś zamówienie poprzez system PayPal, możesz otrzymać zwrot kosztów wysyłki za odesłanie produktu. Szczegóły znajdują się na stronie PayPal.
-
Produkty personalizowane:
Ważne! Zamówiony produkt spersonalizowany (np. z indywidualnym nadrukiem) nie podlega zwrotowi! Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie. Podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
-
Masz konto klienta? Sprawdź jak zgłosić zwrot online!
-
Krok 1
Zaloguj się na swoje konto klienta i wybierz zakładkę "Zamówienia" a następnie użyj przycisku "Szczegóły".
-
Krok 2
Pod informacją o przesyłce znajdziesz przycisk "Zgłoś zwrot".
Użyj go i wybierz produkt, który chcesz zwrócić. -
Krok 3
Uzupełnij dane do przelewu oraz wybierz powód zwrotu.
-
Krok 4
Potwierdź zgłoszenie przyciskiem "Zgłoś Zwrot Produktu".
Na stronie wyświetli Ci się gotowy formularz zwrotu, który wyślemy Ci również mailowo.Starannie spakuj swoje zamówienie i odeślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW
Szopex sp. z o.o.
ul.Hozjusza 1z
11-041 OlsztynPamiętaj by wydrukowany formularz dodać do przesyłki zwrotnej.
-
Krok 5
Resztę zostaw nam!
Powiadomimy Cię o otrzymaniu przesyłki i realizacji zwrotu.:
Pamiętaj- Płatność przekażemy Ci w terminie do 14 dni.
Chcesz zwrócić produkt, ale nie jesteś pewien w jaki sposób zapakować paczkę? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek!