Zwroty i wymiany
Z nami to proste!
-
1
Zgłoś zwrot / wypełnij formularz
Możesz zwrócić produkt w terminie 30 dni od dnia doręczenia przesyłki.
Masz konto klienta? Zgłoś zwrot online!
Wystarczy, że wejdziesz w historię swoich zakupów, wybierzesz właściwe zamówienie i skorzystasz z przycisku "Zgłoś zwrot". Wypełnij niezbędne dane a gotowy formularz zwrotu od razu pojawi się na Twoim koncie.
Sprawdź szczegółowy opis:
Jak zgłosić zwrot?Nie masz u nas konta? Żaden problem!
Najszybciej zrealizujesz zwrot załączając wypełniony formularz do przesyłki z produktem.
Pobierz formularz zwrotu -
2
Wyślij lub zanieś zwrot do sklepu
Zwracane zamówienie wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.
Uwaga
ul.Hozjusza 1z
11-041 OlsztynTo Ty decydujesz w jaki sposób odeślesz do nas swoją paczkę.
Zastanawiasz się jak odpowiednio przygotować paczkę?
Jak spakować zwrot?Zwrot możesz pozostawić także w naszym sklepie stacjonarnym.
Lista sklepówOszczędź czas i oddaj produkt do sklepu z dowodem zakupu, a resztę formalności załatwimy na miejscu.
Pamiętaj by poprosić obsługę o potwierdzenie dokonania zwrotu!
-
3
Resztę zostaw nam!
Środki przekażemy Ci w terminie do 14 dni.
Zwracając produkt odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Powiadomimy Cię mailowo o otrzymaniu Twojej przesyłki a następnie o realizacji zwrotu płatności.
Płatność otrzymasz w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie.
UwagaSklep stacjonarny nie wypłaca gotówki na miejscu, środki również przekażemy Ci przelewem.
Dodatkowe informacje, dotyczące zwrotu różnych form płatności, znajdziesz poniżej:
-
Zamówienie pobraniowe:
Jeśli zapłaciłeś za swoje zamówienie przy odbiorze nie zapomnij przekazać nam danych do przelewu. Zwrot płatności przekażemy Ci na wskazany rachunek bankowy.
-
Płatność PayPo:
Wybrałeś odroczoną płatność? Wystarczy, że dokonasz zwrotu a wszystkie formalności i rozliczenia załatwimy za Ciebie! Sprawdź jak działa PayPo.
-
Punkty Partners Club:
Jeśli opłaciłeś część zwracanego zamówienia punktami z programu Partners Club punkty zwrócimy Ci na konto po upływie 14 dni od zaakceptowania zwrotu. Informacje o działaniu programu znajdziesz tutaj.
-
Karta podarunkowa:
Pamiętaj by nie wyrzucać karty podarunkowej, zwrot płatności przekażemy Ci właśnie na Twoja kartę, jednocześnie wydłużając jej termin ważności.
-
Płatność PayPal:
Jeżeli opłaciłeś zamówienie poprzez system PayPal, możesz otrzymać zwrot kosztów wysyłki za odesłanie produktu. Szczegóły znajdują się na stronie PayPal.
-
Produkty personalizowane:
Ważne! Zamówiony produkt spersonalizowany (np. z indywidualnym nadrukiem) nie podlega zwrotowi! Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie. Podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
-
-
1
Zgłoś wymianę
Na wymianę masz 30 dni od daty doręczenia przesyłki. Wymiany produktu dostępne są wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, na terenie Polski. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki.
Zwracając produkt odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Wymiany produktu możesz dokonać na:
- Inny rozmiar
- Inny model - dotyczy wyłącznie produktów o tej samej wartości co zakupiony produkt
Jak zgłosić chęć wymiany?
Wystarczy, że wejdziesz w historię swoich zamówień, wybierzesz właściwe zamówienie i skorzystasz z przycisku "Zgłoś zwrot". Wypełnij niezbędne dane a wypełniony formularz wymiany dostaniesz od razu.
Sprawdź szczegółowy opis:
Jak zgłosić wymianę? -
2
Wyślij lub zanieś wymianę do sklepu
Zwracane zamówienie wyślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.
Uwaga
ul.Hozjusza 1z
11-041 OlsztynTo Ty decydujesz w jaki sposób odeślesz do nas swoją paczkę.
Zastanawiasz się jak odpowiednio przygotować paczkę?
Jak spakować zwrot?Zwrot możesz pozostawić także w naszym sklepie stacjonarnym.
Lista sklepówWażne!Sklep stacjonarny nie ma możliwości dokonać wymiany produktu na miejscu. Odeślij lub oddaj swój zakup a produkt, w ramach wymiany, przekażemy Ci drogą wysyłkową.
-
3
Odbierz przesyłkę z wymianą
Realizację wymiany rozpoczynamy po otrzymaniu zwrotu zamówienia.
Mailowo poinformujemy Cię o otrzymaniu Twojej paczki zwrotnej i realizacji nowego zamówienia, stworzonego w ramach wymiany. Czas realizacji wymiany wynosi tyle, ile realizacja standardowego zamówienia.
Zgłoszenie chęci wymiany nie gwarantuje rezerwacji wybranego produktu.
W przypadku braku wybranego, w wymianie, produktu automatycznie zlecony zostanie zwrot płatności
Masz konto klienta? Sprawdź jak zgłosić zwrot lub wymianę online!
Ważne!Wymiany produktu dotyczą zamówień krajowych.
-
Krok 1
Zaloguj się na swoje konto klienta i wybierz zakładkę "Zamówienia" a następnie użyj przycisku "Szczegóły".
-
Krok 2
Pod informacją o przesyłce znajdziesz przycisk "Zgłoś zwrot".
Użyj go i wybierz jedną z dostępnych opcji- Chcę zwrócić
- Chcę zmienić rozmiar
- Chcę zmienić model
Wymiana modelu dostępna jest wyłącznie dla produktów o takiej samej wartości, co zamówiony produkt.
-
Krok 3
Uzupełnij dane do przelewu oraz wybierz powód zwrotu.
Ważne!
Dane do przelewu wymagane są również przy zgłoszeniu wymiany.Zgłoszenie chęci wymiany nie gwarantuje rezerwacji wybranego produktu.
W przypadku braku możliwości realizacji wymiany otrzymasz od nas powiadomienie i niezwłoczny zwrot płatności.
-
Krok 4
Potwierdź zgłoszenie przyciskiem "Zgłoś Zwrot Produktu".
Na stronie wyświetli Ci się gotowy formularz zwrotu / wymiany, który wyślemy Ci również mailowo.Starannie spakuj swoje zamówienie i odeślij na adres:
MAGAZYN ZWROTÓW
SZOPEX-DUTKIEWICZ sp. z o.o. sp. k.
ul.Hozjusza 1z
11-041 OlsztynPamiętaj by wydrukowany formularz dodać do przesyłki zwrotnej.
To Ty decydujesz w jaki sposób odeślesz do nas swoją paczkę.
-
Krok 5
Resztę zostaw nam!
Powiadomimy Cię, o otrzymaniu przesyłki i realizacji zwroty/wymiany.:
Pamiętaj- Realizację wymiany rozpoczynamy po otrzymaniu zwrotu zamówienia.
- W przypadku zwrotu produktu, płatność przekażemy Ci w terminie do 14 dni.
Bądź na bieżąco zapisz się do newslettera
Zapisz sięChcesz zwrócić lub wymienić produkt, ale nie jesteś pewien w jaki sposób zapakować paczkę? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek!