Zwroty

Z nami to proste!

  • 1

    Zgłoś zwrot / wypełnij formularz

    Możesz zwrócić produkt w terminie 30 dni od dnia doręczenia przesyłki.

    Masz konto klienta? Zgłoś zwrot online!

    Wystarczy, że wejdziesz w historię swoich zakupów, wybierzesz właściwe zamówienie i skorzystasz z przycisku "Zgłoś zwrot". Wypełnij niezbędne dane a gotowy formularz zwrotu od razu pojawi się na Twoim koncie.

    Sprawdź szczegółowy opis:

    Jak zgłosić zwrot?

    Nie masz u nas konta? Żaden problem!

    Najszybciej zrealizujesz zwrot załączając wypełniony formularz do przesyłki z produktem.

    Pobierz formularz zwrotu

    Zwrot towaru bez wypełnionego formularza może wydłużyć okres zwrotu płatności!

    Załóż konto i zgłoś zwrot online!

    Załóż konto na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia a wszystkie formalności załatwisz online.

    Zarejestruj się
  • 2

    Wyślij lub zanieś zwrot do sklepu

    Zwracane zamówienie wyślij na adres:

    MAGAZYN ZWROTÓW Szopex sp. z o.o.
    ul.Hozjusza 1z
    11-041 Olsztyn

    Uwaga

    Zastanawiasz się jak odpowiednio przygotować paczkę?

    Jak spakować zwrot?
  • 3

    Resztę zostaw nam!

    Środki przekażemy Ci w terminie do 14 dni.

    Zwracając produkt odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

    Powiadomimy Cię mailowo o otrzymaniu Twojej przesyłki a następnie o realizacji zwrotu płatności.

    Płatność otrzymasz w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie.

    Uwaga

    Sklep stacjonarny nie wypłaca gotówki na miejscu, środki również przekażemy Ci przelewem.

    Dodatkowe informacje, dotyczące zwrotu różnych form płatności, znajdziesz poniżej:

    • Zamówienie pobraniowe:

      Jeśli zapłaciłeś za swoje zamówienie przy odbiorze nie zapomnij przekazać nam danych do przelewu. Zwrot płatności przekażemy Ci na wskazany rachunek bankowy.

    • Płatność PayPo:

      Wybrałeś odroczoną płatność? Wystarczy, że dokonasz zwrotu a wszystkie formalności i rozliczenia załatwimy za Ciebie! Sprawdź jak działa PayPo.

    • Punkty Partners Club:

      Jeśli opłaciłeś część zwracanego zamówienia punktami z programu Partners Club punkty zwrócimy Ci na konto po upływie 14 dni od zaakceptowania zwrotu. Informacje o działaniu programu znajdziesz tutaj.

    • Karta podarunkowa:

      Pamiętaj by nie wyrzucać karty podarunkowej, zwrot płatności przekażemy Ci właśnie na Twoja kartę, jednocześnie wydłużając jej termin ważności.

    • Płatność PayPal:

      Jeżeli opłaciłeś zamówienie poprzez system PayPal, możesz otrzymać zwrot kosztów wysyłki za odesłanie produktu. Szczegóły znajdują się na stronie PayPal.

    • Produkty personalizowane:

      Ważne! Zamówiony produkt spersonalizowany (np. z indywidualnym nadrukiem) nie podlega zwrotowi! Produkt z nadrukiem nie podlega również wymianie. Podstawa prawna: art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.z 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Masz konto klienta? Sprawdź jak zgłosić zwrot online!

  • Krok 1

    Zaloguj się na swoje konto klienta i wybierz zakładkę "Zamówienia" a następnie użyj przycisku "Szczegóły".

  • Krok 2

    Pod informacją o przesyłce znajdziesz przycisk "Zgłoś zwrot".
    Użyj go i wybierz produkt, który chcesz zwrócić.

  • Krok 3

    Uzupełnij dane do przelewu oraz wybierz powód zwrotu.

  • Krok 4

    Potwierdź zgłoszenie przyciskiem "Zgłoś Zwrot Produktu".
    Na stronie wyświetli Ci się gotowy formularz zwrotu, który wyślemy Ci również mailowo.

    Starannie spakuj swoje zamówienie i odeślij na adres:

    MAGAZYN ZWROTÓW
    Szopex sp. z o.o.
    ul.Hozjusza 1z
    11-041 Olsztyn

    Pamiętaj by wydrukowany formularz dodać do przesyłki zwrotnej.

  • Krok 5

    Resztę zostaw nam!

    Powiadomimy Cię o otrzymaniu przesyłki i realizacji zwrotu.:

    Pamiętaj
    • Płatność przekażemy Ci w terminie do 14 dni.
Dodano do ulubionych