Warunki realizacji kodów rabatowych „Loteria Kaktus” w sklepie internetowym Worldbox
Warunki realizacji kodów rabatowych „Loteria Kaktus” w sklepie internetowym Worldbox
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument (dalej: „Regulamin”) określa warunki realizacji kodów rabatowych (dalej: „Kod rabatowy”) otrzymanych w związku z uczestnictwem w „Loterii Kaktus”, które mogą być wykorzystane w Sklepie internetowym Worldbox.
- Sklep internetowy Worldbox (dalej: „Worldbox”) dostępny jest pod adresem internetowym: https://www.worldbox.pl. Właścicielem Worldbox jest SZOPEX-Dutkiewicz sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Olsztynie (10-166) przy ul. Kotańskiego 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000724788, NIP 7390202240, REGON 510525357.
- Organizatorem loterii, o której mowa w ust. 1 jest Kropka Bordo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Św. Bonifacego 150, 02-909 Warszawa (KRS 0000320179) działająca na zlecenie Froneri Polska sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec (KRS 0000047883). Regulamin wzmiankowanej loterii dostępny jest pod adresem internetowym: https://loteriakaktus.pl/documents/Regulamin_Worldbox.pdf
§ 2 Zasady realizacji
- Kod rabatowy uprawnia jego posiadacza do zakupu dowolnych produktów z aktualnej oferty Worldbox z dodatkowym rabatem 20%. Maksymalna wartość zakupów objęta rabatem to 1000 zł brutto, co oznacza, że maksymalna kwota rabatu udzielnego w związku z realizacją Kodu rabatowego wynosi 200 PLN.
- Rabat, o którym mowa w ust. 1 obejmuje także produkty oznaczone jako „Produkt wyłączony z rabatu” oraz łączy się z innymi promocjami obowiązującymi w Worldbox, za wyjątkiem promocji, których warunkiem jest użycie innego kodu rabatowego.
- Kod rabatowy może zostać zrealizowany wyłącznie w okresie od dnia 2.05.2023 r. do dnia 30.09.2023 r. Po upływie tego okresu Kod rabatowy wygasa.
- Kod rabatowy może zostać zrealizowany wyłącznie przez osoby fizyczne dokonujące zakupu produktów w celu niezwiązanym bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
- W celu użycia Kodu rabatowego należy umieścić w koszyku wybrany produkt (wybrane produkty), wpisać w odpowiednie pole otrzymany kod, a następnie aktywować go za pomocą przeznaczonego do tego celu przycisku.
- Kod rabatowy ma charakter indywidualny i jest jednorazowy.
- Kod rabatowy nie podlega wymianie na równowartość pieniężną oraz nie podlega zwrotowi, co nie uchybia możliwości realizacji uprawnień wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 3 Reklamacje
- Osoba realizująca Kod rabatowy jest uprawniona do złożenia reklamacji w związku z użyciem kodu w Worldbox. Przedmiotowa reklamacja może zostać złożona w dowolnej formie np. w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: info@worldbox.pl.
- Zalecane jest, aby osoba składająca reklamacje, o której mowa w ust. 1, wskazała w treści reklamacji co najmniej: (1) przyczynę reklamacji, (2) swoje dane kontaktowe oraz (3) preferowaną formę udzielenia odpowiedzi na reklamacje na trwałym nośniku (np. e-mail, forma pisemna). Zalecenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, nie są warunkiem zgłoszenia reklamacji.
- Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona, na trwałym nośniku, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Reklamacje związane z uczestnictwem w „Loterii” Kaktus rozpatruje jej organizator wskazany w § 1 ust. 3. Właściciel Worldbox nie ponosi odpowiedzialności związanej z przeprowadzeniem wzmiankowanej loterii.
- Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest właściciel Worldbox (dalej w tym paragrafie jako „Administrator”), z którym można skontaktować się m.in. listownie (adres do korespondencji wskazany jest w § 1 ust. 2) lub elektronicznie poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres e-mail info@worldbox.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: dane@szopex.com lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443.
- Administrator będzie przetwarzał dane osobowe zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją tj. w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) RODO.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu rozpatrzenia reklamacji, przedawnienia wzajemnych roszczeń, chyba że powszechnie obowiązujące przepisy nakładają na Administratora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych.
- Podane dane osobowe będą udostępniane dostawcom rozwiązań technicznych oraz IT (m.in. w zakresie hostingu, komunikacji z klientami, prowadzenia sklepu internetowego).
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
- Zgłaszający reklamację ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
§ 4 Postanowienia końcowe
- Regulamin jest dostępny pod następującymi adresami internetowymi: https://loteriakaktus.pl/documents/Regulamin_Worldbox.pdf oraz https://worldbox.pl/r/loteriakaktus
- Regulamin może zostać zmieniony w przypadku zmiany przepisów prawa mającej wpływ na prawa lub obowiązki stron wynikające z Regulaminu albo w celu przedłużenia okresu, o którym mowa w § 2 ust. 3.
- Informacja o zmianie Regulaminu oraz tekst jednolity Regulaminu zostaną udostępnione pod adresem internetowym wskazanym w ust. 1, z jednoznacznym wskazaniem zakresu wprowadzonej zmiany.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.
Olsztyn, dnia 26.04.2023 r.