Warunki realizacji kodów rabatowych „Loteria Kaktus” w sklepie internetowym Worldbox

Warunki realizacji kodów rabatowych „Loteria Kaktusw sklepie internetowym Worldbox

 

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument (dalej: „Regulamin”) określa warunki realizacji kodów rabatowych (dalej: „Kod rabatowy”) otrzymanych w związku z uczestnictwem w „Loterii Kaktus, które mogą być wykorzystane w Sklepie internetowym Worldbox.  
  2. Sklep internetowy Worldbox (dalej: „Worldbox”) dostępny jest pod adresem internetowym: https://www.worldbox.pl. Właścicielem Worldbox jest SZOPEX-Dutkiewicz sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Olsztynie (10-166) przy ul. Kotańskiego 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000724788, NIP 7390202240, REGON 510525357.
  3. Organizatorem loterii, o której mowa w ust. 1 jest Kropka Bordo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Św. Bonifacego 150, 02-909 Warszawa (KRS 0000320179) działająca na zlecenie Froneri Polska sp. z o.o. z siedzibą w Mielcu przy ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec (KRS 0000047883). Regulamin wzmiankowanej loterii dostępny jest pod adresem internetowym: https://loteriakaktus.pl/documents/Regulamin_Worldbox.pdf

§ 2 Zasady realizacji

  1. Kod rabatowy uprawnia jego posiadacza do zakupu dowolnych produktów z aktualnej oferty Worldbox z dodatkowym rabatem 20%. Maksymalna wartość zakupów objęta rabatem to 1000 zł brutto, co oznacza, że maksymalna kwota rabatu udzielnego w związku z realizacją Kodu rabatowego wynosi 200 PLN. 
  2. Rabat, o którym mowa w ust. 1 obejmuje także produkty oznaczone jako „Produkt wyłączony z rabatu” oraz łączy się z innymi promocjami obowiązującymi w Worldbox, za wyjątkiem promocji, których warunkiem jest użycie innego kodu rabatowego.
  3. Kod rabatowy może zostać zrealizowany wyłącznie w okresie od dnia 2.05.2023 r. do dnia 30.09.2023 r. Po upływie tego okresu Kod rabatowy wygasa.
  4. Kod rabatowy może zostać zrealizowany wyłącznie przez osoby fizyczne dokonujące zakupu produktów w celu niezwiązanym bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. W celu użycia Kodu rabatowego należy umieścić w koszyku wybrany produkt (wybrane produkty), wpisać w odpowiednie pole otrzymany kod, a następnie aktywować go za pomocą przeznaczonego do tego celu przycisku.
  6. Kod rabatowy ma charakter indywidualny i jest jednorazowy.
  7. Kod rabatowy nie podlega wymianie na równowartość pieniężną oraz nie podlega zwrotowi, co nie uchybia możliwości realizacji uprawnień wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

§ 3 Reklamacje

  1. Osoba realizująca Kod rabatowy jest uprawniona do złożenia reklamacji w związku z użyciem kodu w Worldbox. Przedmiotowa reklamacja może zostać złożona w dowolnej formie np. w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: info@worldbox.pl.
  2. Zalecane jest, aby osoba składająca reklamacje, o której mowa w ust. 1, wskazała w treści reklamacji co najmniej: (1) przyczynę reklamacji, (2) swoje dane kontaktowe oraz (3) preferowaną formę udzielenia odpowiedzi na reklamacje na trwałym nośniku (np. e-mail, forma pisemna). Zalecenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, nie są warunkiem zgłoszenia reklamacji.
  3. Odpowiedź na reklamacje zostanie udzielona, na trwałym nośniku, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
  4. Reklamacje związane z uczestnictwem w „Loterii” Kaktus rozpatruje jej organizator wskazany w  § 1 ust. 3. Właściciel Worldbox nie ponosi odpowiedzialności związanej z przeprowadzeniem wzmiankowanej loterii.
  5. Administratorem danych osobowych przekazanych w reklamacji jest właściciel Worldbox (dalej w tym paragrafie jako „Administrator”), z którym można skontaktować się m.in. listownie (adres do korespondencji wskazany jest w § 1 ust. 2) lub elektronicznie poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres e-mail info@worldbox.pl.
  6. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: dane@szopex.com lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443.
  7. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją tj. w wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c) RODO.
  8. Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu rozpatrzenia reklamacji, przedawnienia wzajemnych roszczeń, chyba że powszechnie obowiązujące przepisy nakładają na Administratora obowiązek dłuższego przechowywania danych osobowych.
  9. Podane dane osobowe będą udostępniane dostawcom rozwiązań technicznych oraz IT (m.in. w zakresie hostingu, komunikacji z klientami, prowadzenia sklepu internetowego).
  10. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do rozpatrzenia reklamacji.
  11. Zgłaszający reklamację ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi w zakresie przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

§ 4 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny pod następującymi adresami internetowymi: https://loteriakaktus.pl/documents/Regulamin_Worldbox.pdf oraz https://worldbox.pl/r/loteriakaktus
  2. Regulamin może zostać zmieniony w przypadku zmiany przepisów prawa mającej wpływ na prawa lub obowiązki stron wynikające z Regulaminu albo w celu przedłużenia okresu, o którym mowa w § 2 ust. 3.
  3. Informacja o zmianie Regulaminu oraz tekst jednolity Regulaminu zostaną udostępnione pod adresem internetowym wskazanym w ust. 1, z jednoznacznym wskazaniem zakresu wprowadzonej zmiany. 
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Olsztyn, dnia 26.04.2023 r.

Dodano do ulubionych